Levering & Returnering
Levering
THE NEW pure leverer typisk inden for 1-3 hverdage, dog tages der forbehold for udsolgte vare og udskudt leveringstid.
OBS: Der kan gå 1-2 dage før vi har håndtere din ordre på vores lager.
Returnering
Hvis du gerne ville returnere din vare så venligst send os en mail på
info@thenewpure.com
Derefter venligst send pakken til vores lager.
Adresse:
THE NEW pure
Løversysselvej 3c
7100, Vejle
Danmark
Fortrydelsesret
Der er 30 dages fuld fortrydelsesret på alle varer. Fortrydelsesretten løber fra den dag, du har modtaget varen. Hvis fristen udløber på en helligdag, lørdag, grundlovsdag, juleaftensdag eller nytårsaftensdag forlænges fristen til den følgende hverdag.
Du kan fortryde købet ved blot at returnere varen indenfor 30 dage, dog skal alle returneringer varsles på forhånd, ved at sende en mail herom til info@thenewpure.com. Du modtager en mail når din ordre er behandlet, og pengene er refunderet til det betalingskort handlen er gennemført på.
Du må undersøge og evt. prøve varen som det vil være tilladt i en fysisk butik. Du hæfter kun for en evt. forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering af varen, end hvad der er nødvendig for at fastslå varens art, egenskaber og den måde som den fungerer på. Det betyder, at varen skal være ubrugt, med alle originale mærker påsat og varen må ikke være vasket. Er ovenstående betingelser ikke opfyldt, vil der være tilfælde hvor varen mister hele sin værdi, og man vil ikke være berettiget til at få penge tilbage (gælder ikke ved godkendte reklamationer).
Returnerer du varen, sker dette for egen risiko. Send blot varen retur som pakke eller i prøvekuvert. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Husk at få en kvittering for tilbageforsendelsen.
Når du fortryder, refunderer vi betalingen modtaget fra dig herunder eventuelle leveringsomkostninger. Vi tilbagebetaler beløbet uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget din meddelelse om fortrydelse. Vi kan dog tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varerne retur eller til du har fremsendt dokumentation for, at varerne er returneret. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion. Under alle omstændigheder pålægges du ingen former for gebyrer som følge af tilbagebetalingen.
Hvad gør jeg, hvis der mangler en vare i pakken?
Venligst send en mail til os på info@thenewpure.com
Pakken er beskadiget ved levering. Hvad gør jeg?
Du skal nægte modtagelse af pakken. Er pakken leveret, kontakt da kundeservice for fremsendelse af gratis returlabel. Ønsker du at få tilsendt en ny pakke kontakt da venligst også vores kundeservise.
Kontakt info er info@thenewpure.com
Jeg har modtaget en forkert vare. Hvad gør jeg?
Skulle du have modtaget en pakkefejl, beklager vi naturligvis dette, og beder dig kontakte kundeservice via mail til info@thenewpure.com